Welcome to our websites!

Breve introduzione, principiu di travagliu è struttura di corru

Breve introduzione

Sicondu u prucessu di pruduzzione di cartone ondulatu, a linea di produzzione di cartone ondulatu hè cumpostu di dui equipaghji umidi relativamente indipendenti è parte di quadri. L'equipaggiu umitu include principalmente un trasportatore di carta di basa, una macchina automatica di ricezione di carta, preriscaldamentu è preimpostazione, una macchina ondulata unilaterale, un passaghju di trasportu di carta, una macchina incollatrice, una macchina doppia faccia, ecc. cartone ondulatu; l 'attrezzatura cadre cumpresi principarmenti Macchina taglio rotary, machine à indentation taglio longitudinale, tagliatrice horizontale, stacker, etc.
A linea di produzzione di cartone ondulatu hè l'equipaggiu chjave di l'imprese di produzzione di scatuli ondulati. Di fronte à a cumpetizione di u mercatu sempre più feroce, di fronte à l'ordine di l'utilizatori di scatula ondulata cù specificazioni multiple, quantità petite è consegna veloce, hè necessariu di migliurà l'automatizazione di a linea di produzzione di cartone ondulatu, migliurà u livellu di gestione di a produzzione di a linea di produzzione di cartone ondulatu, migliurà a qualità, migliurà l'efficienza, risparmià energia è risparmià energia A chjave per ghjunghje stu scopu hè di riduce a forza di travagliu, riduce l'offerta è riduce i rifiuti. Equipamentu Cadre hè a chjave per ghjunghje sin'à stu scopu, cumpresi l'aghjurnamentu di i quadri chì trattanu di l'equipaggiu di a linea di pruduzzione antica in l'imprese box corrugated cadre. A nova linea di pruduzzione deve esse furnuta cù l'equipaggiu di quadru automaticu è u sistema di gestione di a produzzione.

Principiu di travagliu

Tile line hè l'abbreviazione di a linea di produzzione di cartone ondulatu. Hè una linea di assemblea formata da u prucessu di ondulazione, incollatura, laminazione, separazione di linea di carta, scheda di specificazione di taglio è output finale. Per esempiu, a linea di produzzione di carta ondulata unilaterale hè generalmente cumposta da un supportu web, una macchina formatrice di cartone ondulata unilaterale è una macchina di taglio rotante, chì usa u materiale di carta web è l'adesivu di patate è amido di granu per pruduce continuamente l'unica. -sided cartone ondulatu di e specificazioni richieste. A produzzione di cartone ùn hà micca bisognu di secca, è pò pruduce più di trè strati di cartone ondulatu quandu s'utilice cù una macchina di colla o una macchina di veneering à u stessu tempu.

Cunfigurazione di l'equipaggiu umitu

L'equipaggiu umitu hè l'equipaggiu chjave di a linea di produzzione di carta ondulata. Implica principalmente l'influenza di carta, cola, vapore è altri fattori nantu à a qualità di furmazione di carta. L'attrezzatura chjave di u corrugatore di a faccia unica in umitu deve esse tecnulugia avanzata è u tipu di carta di pressione pusitiva per a macchina di a faccia unica. A visualizazione numerica di a distanza regulabile è u cuntrollu di a quantità di incollazione sò assai impurtanti.

Cunfigurazione di l'equipaggiu Cadre

Trà l'equipaggiu di i quadri, a macchina di slitting hè l'equipaggiu chì afecta l'efficienza di a produzzione, è a so selezzione hè assai impurtante. U cuteddu deve esse mobile. Quandu u trattamentu a prova di polvera di u cutter è u rail di guida, deve esse cunsideratu à cumprà a tella ceramica di Taiwan, perchè in l'usu attuale, u cuteddu di macinazione cascarà nantu à u rail di guida liscia, chì pruvucarà l'utile o u rullu per muvimenti è arrangiate duramente. u cutter si ferma spessu. A distanza minima trà i rulli deve assicurà u valore attuale di u modu di posizionamentu è a precisione à 50 mm.

Sistema di gestione di a produzzione

In più di monitorà u situ di produzzione, u sistema di gestione di a produzzione deve ancu avè una cullizzioni di dati di produzzione cumpleta, statistiche è output di stampa.


Tempu di post: 31-mar-2021