Welcome to our websites!

Classificazione è caratteristiche di e macchine di imballaggio

Macchine di imballaggio in un sensu largu, cumprese tutte e macchine è l'equipaggiu aduprate in l'industria di l'imballaggio. Hè generalmente divisu in macchinari per trasfurmà materiali di imballaggio è cuntenituri è machini per cumpletà u prucessu di imballaggio. Allora, capiscenu a classificazione è e caratteristiche di e macchine di imballaggio!

Cornice di carta di basa 65

Prima, a tendenza di sviluppu tecnicu di machini imballaggio

1) Migliurà a serializazione, a standardizazione è l'universalizazione di i prudutti di e macchine di imballaggio è accelerà l'aghjurnamentu di l'equipaggiu. Per risponde à i bisogni di a produzzione è di u sviluppu di u mercatu, serà una direzzione di sviluppu impurtante per stabilisce un sistema di struttura di machini di imballaggio mudernu cù cumminazione o modularizazione. L'idea basica di a cumpusizioni hè di selezziunà è cuncepisce una serie di unità cù funzioni indipendenti (o una cumminazione di unità cumprese unità speciali, unità generali è unità standard) secondu u scopu di l'applicazione di i prudutti di imballaggio dati. In cunsiderà chì in realtà deve esse integrata in diverse USI u so vantaghju in a macchina di imballaggio, in gran parte i varietà di imballaggio superiore ora di più, produzzione faciule, larga gamma di variazioni di paràmetri, adattazione faciule, altu livellu d'automatizazione, funziunamentu affidabile, anu una certa flessibilità più HuanXing imballaggio automaticu multifunzionale è u prucessu di u sviluppu di a linea di pruduzzioni di imballaggio automaticu. L'imprese chì adopranu sta misura riducenu assai a carica di travagliu di cuncepimentu, hè benefica per l'urganizazione di a produzzione, accurtà u ciculu di ricerca è sviluppu, è riduce u costu.

2) Migliurà a velocità di u funziunamentu è a qualità di imballaggio di e macchine di imballaggio, riduce i rifiuti è e diverse perdite, è risponde à i bisogni di l'imballazione di i prudutti in massa. Riduce i costi operativi per risponde à i bisogni di imballaggio staghjunali è puntuali. Dunque, u sistema di trasmissione di a macchina di imballaggio, u meccanismo di travagliu è u sistema di cuntrollu è rilevazione presentanu esigenze elevate. Cù l'applicazione cumpleta di a tecnulugia di a macchina, l'electricità, a luce, u liquidu è u gasu è a popularisazione di a tecnulugia micro-elettronica, u rendiment tècnicu di a macchina di imballaggio hè statu migliuratu. Attualmente, a tecnulugia chjave di l'attaccu principale di a macchina d'imballaggio d'alta velocità hè u riassuntu automaticu, u fornimentu è a pruduzzioni di i prudutti finiti di materiali di imballaggio, cuntenituri di imballaggio è merchenzie imballate. Ajustamentu automaticu di monomeru, macchina cumminata è linea automatica è trasfurmazioni automatiche di difetti è rimpiazzamentu di u produttu; A rilevazione automatica senza cuntattu, micca distruttiva di a qualità di l'imballu, a rimozione automatica di i prudutti micca qualificati, è l'ajustamentu automaticu aleatoriu di i paràmetri pertinenti, ponu mantene e cundizioni di travagliu normale; Nove pruposte per l'equipaggiu di pruduzzione flexible per variità multiplici.

3) A tecnulugia alta è nova hè stata largamente prumuvuta è appiicata in machini di imballaggio. Una alta produtividade è una alta qualità di sigillatura ponu esse ottenute usendu a tecnulugia di tubi di calore in a macchina di sigillatura. U dispusitivu di rilevazione di raghji X hè adupratu per a prova di l'altezza di u nivellu di u liquidu è u gradu di vacuum in lattine di bevande, a qualità di sigillatura di calore di sacchetti di plastica, etc. Tecnulugia laser per u supply continuu di buttigli di plastica, difetti di buttigli di vetru è rilevazione di dimensioni, fotografia di marcatura. A fibra ottica hè aduprata per a rilevazione automatica di a tacca è a fabbricazione di ramoscelli in a bobinatrice di filtri è a macchina di imballaggio. A tecnulugia di ricunniscenza di l'imaghjini hè aduprata per detectà automaticamente, classificà è schermu a forma, a dimensione, i difetti di a superficia è i marcati di prudutti cum'è pasticchi, meloni, frutti è pesci. A tecnulugia di cuntrollu numericu hè aduprata per un cuntrollu precisu di u muvimentu di u mecanismu. I robots sò usati per sistemi di imballaggio asetticu è travagliu di assemblea. L'intelligenza artificiale è a tecnulugia di cuntrollu fuzzy ponu migliurà a qualità è a rapidità di l'imballaggio, a capacità di autodiagnosi, accurtà i tempi di inattività. A visualizazione in linea è l'automatizazione di a rete di a gestione di a produzzione, in ogni casu, à a tecnulugia di l'infurmazione, a biotecnologia, i novi materiali è a nova tecnulugia di l'energia, cum'è u cuntenutu principale di a rivoluzione di a nova tecnulugia globale hà fattu un grande scuperta, sti successi cuntinueghjanu à esse appiicati à u sistema di imballaggio, u so visu sarà sottumessi cambiamenti enormi.

Dui, scopi di sviluppu di machini imballaggio

1. Valore tutale di pruduzzioni è varietà di industria machini imballaggio

Dopu à u 2000, u valore tutale di a pruduzzioni di l'industria di l'imballaggio era sempre più di l'8% di u valore tutale di l'industria di l'imballaggio. Dunque, in u 2000 è u 2010, u valore tutale di a pruduzzioni di l'industria di l'imballaggio di machini righjunghji rispettivamente 20 miliardi di yuan è 40 miliardi di yuan (sicondu u calculu di prezzu constantu di u 1990). A varietà di i so prudutti righjunghji più di 1500 tipi, di quale 20% deve esse vicinu à u livellu avanzatu internaziunale in quellu tempu.

2. Punti chjave di u sviluppu machini imballaggio

1) Pruduzzione ondulata, fabbricazione di scatuli (box), attellu di stampa. Focus nantu à u sviluppu di più di 2000 mm di larghezza, 5 strati, 7 strati, 9 strati è l'equipaggiu di produzzione di cartone ondulatu d'alta resistenza è diversi tipi è specificazioni di scatula (scatola) insemi cumpleti di l'equipaggiu, è ancu a prova di umidità, stampa, scatula è scatula. altre funzioni di l'equipaggiu multifunzionale.

2) Macchinari di imballaggio di prutezzione di l'ambiente. Sviluppà l'attrezzatura di pruduzzione di diversi sacchetti di carta di imballaggio è l'equipaggiu di imballaggio di materiali basati in carta cum'è materiali di imballaggio (contenitori) per risponde à i requisiti di prutezzione ambientale. Promoveremu è migliurà a tecnulugia di fabricazione di pannelli cellulari è acceleremu l'usu di carta per rimpiazzà l'imballu di u produttu. Prumove è migliurà a tecnulugia di fabricazione di muffa di polpa, espansione l'appiecazione, cum'è u sviluppu di imballaggio di u produttu elettronicu.

3) Macchinari di imballaggio farmaceuticu è materiali di imballaggio. Accelerà u sviluppu di macchinari d'imballaggio automaticu, multifunzionale è d'alta velocità è i so materiali di imballaggio di supportu chì rispondenu à i requisiti di imballaggio medico è igiene.

4) Equipamentu di riempimentu di birra è bevande. Focus nantu à u sviluppu di l'equipaggiu di riempimentu di birra è di e bevande di menu di 50.000 tunnellate / annu, è di grande equipaggiu di riempimentu di birra è di bevande di più di 100.000 tunnellate / annu (cumpresi container, disimballaggio, sterilizzazione, etichettatura, in situ). pulizia, ecc.). U sviluppu principale di high-vitezza, bassu cunsumu putenza, accuratezza misurazione, rilevazione automatica di multi-funziunali automatica grande setti cumpleta di l 'apparicchiaturi.

5) Pisà l'equipaggiu di riempimentu. Sviluppà ogni tipu di equipaggiu di pesatura è di riempimentu, fucalizza nantu à migliurà a velocità è a precisione, a stabilità è l'affidabilità. A pesa cuntrullata da computer hè sviluppata per risponde à i requisiti di alta velocità è alta precisione per a pesa di materiale irregulare.

6) Macchina per sigillare a forma di sacchetti (riempimentu). Sviluppà una serie di prudutti, risolve i prublemi di adattabilità, ausiliari è affidabili di i materiali, aduttà tecnulugia avanzata, migliurà a velocità. In ordine à scuntrà parechji latti in polvere, detergenti è altri esigenze imballaggio automaticu in polvere, u più prestu pussibule à sviluppà un rendimentu affidabile di altu livellu di l'equipaggiu di imballaggio automaticu in polvere.

7) Equipamentu di imballaggio asetticu. L'equipaggiu di imballaggio asetticu esistenti per riduce u distaccu cù u livellu avanzatu internaziunale, migliurà a velocità, migliurà u rendiment. A tecnulugia è l'attrezzatura di imballaggio asetticu di grande saccu deve esse sviluppata. Sviluppà l'equipaggiu di imballaggio asetticu semi-liquidu è serializza l'equipaggiu di imballaggio asetticu.

8) Equipamentu di imballaggio. In più di l'equipaggiu di imballaggio di etilene, duvemu ancu attentu à u sviluppu di l'equipaggiu di imballaggio d'origami. Sviluppà vigorosamente diversi dispositi ausiliari chì sustenenu l'equipaggiu di imballaggio per espansione l'applicazione di e funzioni principali.

9) Equipamentu di imballaggio di vacuum è ventilazione. Sviluppà l'equipaggiu di imballaggio in vacu continuu o semi-continuu cù una grande capacità di saccu è un equipamentu di imballaggio di ventilazione à alta velocità per riempie u gasu necessariu in u saccu in proporzione.

10) Decomposing - assembling equipment. Sviluppà l'equipaggiu multifunzionale chì pò scumpressà un grande pallet è stack unit pallet. U sviluppu di una seria di equipaghji di sigillatura di disimballaggio (riempimentu di scatula) è piastra di scatula hè imballata in a macchina di imballaggio di scatula.

U sopra hè a classificazione è e caratteristiche di i machini di imballaggio, se avete bisognu di sapè di più, pudete cuntattateci in ogni mumentu Dongguang Hengchuangli Carton Machinery Co., LTD!


Tempu di Postu: 13-Nov-2021