Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu migliurà l'effettu di trasfurmazioni di a macchina per laminazione di carta

(1) spruzzate u polu u più pocu pussibule quandu stampate, altrimenti pruvucarà una bolla viota à u polu di pila.In u processu di a machina di impiallacciatura deve esse spolverata, a stampa pò esse appesa à asciucà à u processu in polvere, a stampa pò esse sguassata manualmente.

(duie) a prissioni deve esse aghjustate secondu a situazione di u produttu, a pressione generale di carta rivestita deve esse più chjuca di carta offset, carta fina hè più chjuca di carta grossa.

(trè) tensione di film deve esse apprupriatu, in generale per mantene u travagliu nurmale, ùn lag hè adattatu.S'ellu hè troppu strettu, u pruduttu curl.S'ellu hè troppu largu, si arrugherà.

(quattru) umidità hè in generale ligeramente più chjuca di l'attellu di stampa hè apprupriatu, troppu umidità pruvucarà deformazione o ancu arrughe in u pruduttu dopu à a fine di a trasfurmazioni pruvucarà crimping.L'umidità hè troppu chjuca per pruduce l'electricità statica in u prucessu di veneer, cusì chì l'ultimu prucessu hè affettatu.

(5) à a macchina di tappa di cuntrollu di temperatura dritta à u listessu tempu ancu deve aduprà a pressione degne, perchè a superficia di a carta stessa ùn hè micca piatta, solu in a pressione adatta, l'adesivo di fusione calda hè in u prucessu di fora di a superficia di stampa. aria cumplettamente bagnata, a stampa di carta à stampà è pruducia diffusione moleculare gel di u film inchiostro, carta, ghjunghje sin'à bonding bonding, Realize a cupertura cumpleta di tutta a superficia di a materia stampata.

(sei) à i prudutti veneer deve esse dritta, fllotus è fenomenu strettu bordu di carta micca dritta à esse trattatu.A carta di flounces pò esse cotta, a carta stretta pò esse appesa.

(7) A vernice pò esse usata per a trasfurmazioni dopu chì l'imprinting hè seccu cumplettamente, altrimenti pruvucarà un fenomenu di bubbles o hair-pulling.Laminatrice rigida leggera ad alta velocità


Tempu di post: 18-novembre-2021