Welcome to our websites!

Chì ghjè u mutivu di una stampa povera?

macchina di stampa di cartone

Macchina di stampa di cartone Macchina di fustellatura

In più di i prublemi di carta è di i prublemi di offset, a gestione di l'inchiostrazione povera in stampa generalmente implica u trattamentu tecnicu di rulli di inchiostrazione (rulli anilox) nantu à l'equipaggiu di stampa di cartone.

In stampa di cartone di altu standard, u rullu di inchiostrazione adopta un rullu anilox cù 250 linee o più. Tuttavia, i buchi di a rete sò facilmente bluccati da i residui di tinta, risultatu in una applicazione di tinta irregolare, un voluminu di tinta insufficiente è una tinta superficiale.

U metudu generale hè di utilizà a pulizia di l'acqua pulita, scrubbing with non-naive water or scrubbing with detergent, ma l'effettu ùn hè micca ideale. Un novu rollu anilox hè stata utilizata per menu di un mesi, è l'effettu ùn hè ovviamente micca bonu cum'è prima.

Avemu realizatu esperimenti di ricerca approfonditi basati nantu à i feedback di i clienti è truvamu chì i seguenti metudi ponu risolve in modu efficace u prublema di stampa di tinta povera nantu à i cartoni:

1. Quandu a pompa di tinta hè stallata in l'assemblea di l'equipaggiu di stampa di cartone, un filtru hè direttamente cunnessu cù questu, è u filtru hè situatu in u bucket di tinta per impedisce chì e particelle di impurità in l'inchiostra entrenu in u roller anilox.

2. Fate un ciclu (mezu un mesi) è utilizate l'agentu di pulizia profonda di roller anilox per a pulizia.

3. Pulite u roller anilox cù a circulazione d'acqua pulita ogni ghjornu dopu à u travagliu, è verificate a maglia di u roller d'inchiostru cù una lupa 60-100 volte. Ùn deve esse micca residuu di tinta, cum'è residuu di tinta parziale, sguassate immediatamente cù un agente di pulizia profonda.

Per mezu di u mantenimentu di i punti sopra, l'effettu di l'inchiostru di u roller anilox hè sempre mantinutu bè.


Tempu di post: 09-09-2023