Welcome to our websites!

Tendenza di sviluppu di l'industria di cartone ondulatu:

Fabricazione intelligente. U Pianu di Sviluppu di l'Industria di l'Imballaggi in Cina (2016-2020) enfatiza chì a fabricazione intelligente hè una di e tendenze di sviluppu maiò. L'applicazione di tecnulugii di l'infurmazioni cum'è l'informatica intelligente è u cuntrollu automaticu in a fabricazione di corrugati aiuterà à minimizzà i rifiuti di produzzione innecessarii, risparmià i costi di l'energia è u travagliu, è migliurà l'efficienza operativa.
Acceleremu a consolidazione di l'industria. L'industria di l'imballaggio di carta sta sperimentando una fase di integrazione guidata da fatturi di u mercatu è di pulitica. L'aumentu di i standard ambientali è u costu di l'approvvigionamentu di materie prime guidanu l'uscita di i picculi attori.
Innuvazione di u produttu. L'industria di l'imballaggio di carta deve esse attentu à l'innuvazione di u produttu è a nova dumanda di u mercatu downstream. L'emergenza di novi materie prime, in modu à assicurà l'effettu buffer di cartone ondulatu è struttura rigida à u stessu tempu più luce è magre, cusì chì l'apparecchi domestici, l'elettronica di u cunsumu è l'altri industrii liggeri ponu andà versu l'era di l'imballa leggera.
I costi di fabricazione aumentanu. U costu di a carta cruda hà cuminciatu à cresce in u quartu trimestre di u 2016 per via di restrizioni strette à l'impurtazioni di rifiuti solidi, cumpresi i scarti di carta. Da u 2014 à u 2019, u tassu mediu di crescita annuale cumpostu di l'indice di prezzi di carta ondulata di China hè di 5%. Cù a ferma determinazione di ottene l'impurtazione zero di rifiuti solidi è restrizioni à i prudutti di plastica è l'imballaggi, i pruduttori di cartone ondulatu anu da sopportà u costu di carta alta fatta da carta di scarti domestici, è u prezzu generale di carta di basa hè in crescita positivamente. L'indice di prezzu di carta di basa di cartone ondulatu in Cina hè previstu di 132,8 in 2024.


Tempu di posta: 06-06-2021