Welcome to our websites!

A linea di pruduzzione di cartone ondulatu hà causatu danni di sincronia induzione

Linea di pruduzzioni di cartone ondulatu U dispusitivu di rilevazione di spostamentu di l'elementu di rilevamentu di spostamentu utilizatu in u servo sistema di a macchina utensile CNC hè basicamente divisu in duie categurie: misurazione lineale lineare è rotativa lineare diretta per i dispositi di misurazione cumunimenti usati a misura lineare o u restu di u spostamentu lineale, a so precisione di misurazione dipende principalmente da a precisione di a misura. Elementu è ùn hè micca affettatu da a precisione di l'accionamentu di a macchina. U so vantaghju hè di riflette direttamente u spustamentu lineale di a tavola o di u restu di l'utensili, u svantaghju hè chì u dispusitivu di misurazione deve esse uguali à a lunghezza di u colpu, chì hè una grande limitazione per i grandi utensili CNC. In a misura di cunnessione, u spustamentu lineale di a tavola hè misurata indirettamente da u muvimentu rotativu assuciatu à u muvimentu lineale di a tavola cù un dispositivu di misurazione di turntable. A so precisione di misurazione dipende da a precisione di l'elementu di misurazione è di a catena di trasmissione di a macchina arnesi.

A misurazione indiretta utilizendu affidabile, cunvene è senza limitu di lunghezza, u svantaghju hè unitu u segnu di misurazione di linea hè trasfurmatu in l'errore di a catena di trasmissione di u muvimentu rotativu di un dispositivu di rilevazione di precisione di misura lineare è inductosyn lineare inductosyn hè un tipu d'elementu di rilevazione di spostamentu elettromagneticu di alta precisione in diverse modi sicondu a so struttura pò esse divisu in dui tipi di lineari è rotary. U sincronizatore di induzione lineare hè custituitu da una regula fissa è una regula scorrevule chì si move in parallelu. Ci hè circa una distanza uniforme trà a regula fissa è a regula scorrevule. U regnu fissu hè fissatu nantu à a parte stazionaria di a macchina, è a superficia hè fatta di avvolgimenti cuntinui. U regnu slide di a linea di produzzione di carta ondulata pò spustà cù e parti in muvimentu di a macchina arnesi. Per distinguerà a direzzione di u muvimentu, u so avvolgimentu hè divisu in u sinusoidale è u cosenu per pruduce dui signali di differenza di fase. Quandu u travagliu, dà u passaghju di avvolgimentu di a regula di scorrimentu cù a tensione AC, per via di l'induzione elettromagnetica in a forza elettromotrice indotta da l'avvolgimentu di a regula fissa, a so amplitude è u cambiamentu di fase cù u cambiamentu di a pusizione relativa trà a regula di scorrimentu è a regula fissa, u sincronizatore di induzione hè di utilizà u cambiamentu di a forza elettromotrice indotta à misura. A precisione di misurazione di u sincronizatore di induzione dipende principalmente da a precisione dimensionale di l'avvolgimentu di dimensionamentu longu a direzzione di a lunghezza. U servo sistema di circuitu chjusu cumpostu da u sincronizatore d'induzione pò fà chì a macchina NC ottene una precisione di machinazione più alta, ma per ottene l'effettu di misurazione ideale, hè bisognu di esigenze elevate per parti meccaniche è installazione è debugging.

Per prevene l'inquinamentu di l'oliu è i filamenti di ferru da l'intrusione è i graffi in l'avvolgimentu di a regula fissa è di a regula scorrevule, risultatu in cortu circuitu è ​​danni di u sincronizatore di induzione causati da a linea di produzzione ondulata, a copertura protettiva di a regula hè necessaria per esse più alta. U sincronizatore di induzione hè carattarizatu da alta precisione, operabilità, forte resistenza à i disturbi, mantenimentu simplice, longa vita, misurazione di a pusizione di longa distanza, low cost, produzzione faciule in batch. Dispositiu di misurazione di griglia U dispositivu di misurazione di griglia hè un tipu di misurazione senza cuntattu, chì cunverte u spostamentu meccanicu o quantità analogica in impulsu digitale è rimette à u dispusitivu per realizà un cuntrollu di posizione in circuitu chjusu. A causa di l'usu di u percorsu otticu per riduce l'errore meccanicu, cù alta precisione, risposta rapida è altre caratteristiche, per quessa hè un cumpunenti di rilevazione cumunimenti utilizati di macchine utensili CNC è sistema di visualizazione digitale, l'immagine hè un sistema di misurazione 𪲠di luce, da u sistema di illuminazione rigulare griglia indicante griglia è cumpunenti riceve photoelectric U griglia scala, dinù chjamatu long light shed, hè fissu nantu à e parti muvimenti di a machina strumentu. A griglia indicativa è l'elementu di ricezione fotoelettricu sò stallati nantu à e parti fissi di a macchina. L'indicatore luminosu hè ancu chjamatu libru di luce corta. I dui grati sò paralleli à l'altri è mantenenu una certa distanza. , una longa striscia di vetru otticu hè intagliata uniformemente cù parechje strisce perpendiculari à a direzzione di u muvimentu, è a distanza trà e strisce hè chjamata distanza di griglia. U spaziu di a griglia pò esse determinata secondu a precisione desiderata, di solitu una linea per millimetru. Se a griglia indicativa hè rotata à un Angle assai chjucu in u so propiu pianu, e linee di striscia di i dui capanni di luce si scontranu.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021