Welcome to our websites!

Flussu di prucessu di pruduzzioni di cartone ondulatu

Linea di pruduzzioni ondulata

Flussu di prucessu:

(1) taglià una linea trasversale, un slotting, una stampata è un joint;

(2) taglio, linea di stampa horizontale una cucitura, linea di stampa verticale una stampa è un joint;

(3) taglio, stampa linea horizontale, apertura di cucitura, linea longitudinale un joint;

(4) stampa, apertura di cucitura, linea di prissioni longitudinali un joint.

(5) stampa, apertura di cucitura, linea di pressione longitudinale, joint.

U cartone ondulatu hè fattu in scatuli ondulati da fustelle, indentazione, inchiodatura o scatuli appiccicati. Scatola ondulata hè unu di i prudutti di imballaggio più utilizati, a quantità hè stata a prima di tutti i tipi di prudutti di imballaggio. Include cartone ondulatu di plastica di calciu.

Scatole ondulate cù a so prestazione superiore è a bona prestazione di trasfurmazioni rimpiazzavanu gradualmente i casi di legnu è altri cuntenituri di imballaggio di trasportu, diventanu a forza principale di imballaggio di trasportu. Hè in più di a prutezzione di e merchenzie, l'almacenamiento convenientu, u trasportu, ma ancu ghjucà u rolu di l'embellimentu di e merchenzie, a publicità di e merchenzie. I scatuli ondulati appartenenu à i prudutti di prutezzione di l'ambienti verdi, hè favurevule à a prutezzione di l'ambiente, faciule di carricà è di scaricamentu di trasportu.sdsds

Classificazione di cartone ondulatu

1, secondu à u tipu di classificazione langue: A, C, B, E è a so cumminazzioni, cum'è: AB langue, BC langue, BBC langue, etc In u mercatu, ci sò più fine corrugated F in pruduzzione è usu.

2, secondu u numeru di classificazione di carta di basa: dui strati di cartuni, trè strati di cartuni, quattru strati di cartuni, cinque strati di cartuni, sette strati di cartuni, etc.;

3, secondu a classificazione ondulata: forma U, forma V, forma UV; Forma UV universale nantu à u mercatu.

Principiu di u metudu di cuncepimentu di cartone ondulatu:

U disignu di a struttura di imballaggio hè basatu annantu à e cundizioni attuali di l'imballu è a produzzione, secondu i principii scientifichi di a struttura di imballaggio è l'accessori interni di u disignu. A struttura deve esse disignata per avè abbastanza forza, durezza è resistenza à altri ambienti.

Prodotti di cartone qualificati, partendu da u disignu strutturale currettu. I diseggiani ùn deve micca solu veramente capiscenu l'intenzione di u cliente, ma ancu esse familiarizatu cù u prucessu dopu a sequenza. Solu in questu modu, l'intenzione di u cliente pò esse in i prudutti qualificati, è pò assicurà a trasfurmazioni liscia dopu a sequenza.

I diseggiani anu da capisce a natura, a forma, a dimensione è u pesu di u cuntenutu, l'arrangementu, u trasportu è l'impilamentu di u cuntenutu, l'ambiente di almacenamento, a strada di trasportu è u tempu di u cuntenutu, è ancu u tipu di cartone è i materiali di produzzione di u cuntenutu prima. u disignu principia.


Tempu di post: Jul-01-2021