Welcome to our websites!

Tecnulugia di cartone ondulatu per riduce a perdita di u funziunamentu di a linea di tile

U prucessu di a linea di cartone ondulatu hè fatta di una macchina ondulata unilaterale ondulata è un bastone di carta fermamente ondulata unilaterale, attraversu a macchina di colla di trasportatore di ponte rivestita di carta di superficia composta, in l'asciugatura di l'asciugatrice, secondu i requisiti di produzzione di linea di pressione. , taglio longitudinale, tagliu trasversale è fattu di cartone di scatula.

Ovviamente, u mutivu di i rifiuti di carta di basa è u tassu bassu di cartuni finiti apparisce principalmente in i prucessi chjave di a macchina à una sola faccia, u ponte di trasportu, u compostu di colla, l'asciugatura è u taglio trasversale di carta di stampa. Sottu nantu à u funziunamentu praticu di i prublemi cumuni è i metudi di parlà di l'opinione di l'autore.

1, macchina corrugated unicu latu

1) Ingressu carta di basa dopu avè principiatu a macchina à una sola faccia. A carta ondulata è a carta di fodera ùn sò micca bè.

U primu hè a deflessione di carta di output, accelerà u mumentu pò guidà.

Follow-up, bobina di carta di tile cù a linea laterale ùn hè micca nantu à a stessa linea dritta. Pudete aduprà "metudu di trè punti una linea" per risolve. Vale à dì, un puntu hè stallatu nantu à a superficia di u cilindru di a machina ondulata o di u forru o di u preriscaldatore di carta di tile. Dopu avè caricatu a carta nantu à u supportu senza albero prima di inizià a macchina, u buttone nantu à u supportu senza albero hè spustatu à una estremità di a carta di tile o di a carta di fodera, è l'aghjustamentu di a manca è di a diritta hè fatta da l'ispezione visuale finu à a linea di u bordu tile è a carta di fodera diventa una linea cù u puntu di set à trè.

2) A carta di basa crack through the preheater, risultatu in carta rottu.

Prima, secondu a carta per riduce l'area di preriscaldamentu. Quandu l'articulazione appare, a trazione manuale di a carta di basa o secondu a direzzione di rotazione di a carta di basa per aiutà a forza per riduce a tensione meccanica pò esse evitata.

3) tile, in a carta in l'ispezione di u fabricatore, u tamburinu strappava una bocca chjuca di palme, input machine corrugated dopu à materiale di cartone ondulatu unilaterale.

Prima di principià a macchina, preparanu un pocu più grande di u palme di u li, carta di tile (culore, pesu / M2 per esse u listessu cum'è a carta di basa corrugated), a carta hà una lacuna per piglià a carta, gap carta di tile per piglià a carta di tile, dip un pocu di cola nantu à u vassou di cola, prima chì a carta di basa in a macchina corrugata clamp the gap in i dui lati di a cola pò esse incollata. L'azzione deve esse pronta, precisa, puntuale è sicura.

4) Dopu à scuntrà a quantità di pruduzzione, ci hè carta surplus, carta di tile è carta di fodera sò più è menu da una parte.

In generale, ùn hè micca necessariu di cutà finu à chì a carta di basa nantu à l'altra parte hè usata, è poi ferma a macchina. Quandu a macchina hè fermata, a carta di basa deve esse tagliata bè cù un cuteddu. Surplus cartone corrugated unilaterale, u prossimu pruduzzione cù a stessa larghezza, a stessa qualità di carta di basa, in u ponte di trasportu è u novu cartone corrugated unilaterale bonded bond usu.

Inoltre, hè veru chì ci hè un surplus di parcheghju di carta, pò esse rewinding manualmente à e stesse specificazioni di a qualità di u grande bobina.

5) Pruvate à evitari boot frequenti, pò effittivamenti eliminà a carta, tile carta parti unbonded.

2, trasmette sopra u ponte

1) sopra u ponte nantu à a quantità di pile di cartone unicu hè troppu, a vitezza di l'asciugatrice hè troppu rapida o subitu accelerata dopu a lacrime è a ligame ùn hè micca forte.

L'operatore di u ponte deve esse attentu à a velocità uniforme di l'asciugatrice, è l'iniziu ùn deve esse troppu veloce. Bonding the broken end, a superficia di a volta superiore duverà curriri in a direzzione di u cartone, è l'articulazione ùn deve micca firmà. À u listessu tempu, nutà chì una sola-sided machine single-sided cartuni corrugated stack quantità ùn deve esse più di un terzu di a lunghezza ponte.

2) quandu a larghezza di u cartone ondulatu unilaterale è a carta di tile hè inconsistente, hè scraped off da a pinza di carta chì cuntrola a so direzzione.

Quandu a larghezza di carta di tile, i dui clips di cartuni deve esse aghjustatu à pocu menu di l'larghezza di carta di tile; Quandu l'larghezza di u paper jori hè più grande di quella di carta di tile, tagliate bè davanti à u supportu di carta.

3) Dopu chì u secadoru principia, ogni strata di cartone unilaterale ùn hè micca allinatu.

Prima chì l'asciugatrice iniziu, secondu a dimensione di l'ingressu è di l'outlet di un latu di u cuteddu di trimming longitudinale, move u supportu di cartone unilaterale di ogni stratu fora di 2-3 cm.

3, cumpostu di cola

1) Sicondu i bisogni di i clienti, a carta di scatula ordinaria hè usata cum'è carta di superficia. Dopu à u preriscaldatore, a carta di basa diventa fragile, è poi sarà strappata in l'asciugatrice. Reduce a tensione di a carta di a faccia, o aiuta manualmente à vultà u web finu à u normale.

2) in l 'asciugatrice daretu à a carta è a linea di bordu di cartone unilaterale ùn hè micca ancu, a produzzione d'urgenza di carta è larghezza hè sfarente.

Prima di tuttu, quandu ogni capa di bordu di carta è testa di carta sò allinati, a macchina pò esse alimentata in l'asciugatrice. Quandu a macchina hè alimentata in irregolari, a vitezza di l'asciugatrice pò esse accelerata, ma a parte irregolare hè diventata un rifiutu. Sia chì a carta di superficia hè più larga o più stretta di u cartone ondulatu unilaterale deve esse da un latu.

Inoltre, s'è a linea di u bordu di u bobina di carta di a superficia è u cartone di clip di supportu di carta ùn hè micca nantu à una linea verticale, ancu s'è u bordu di carta di basa, l'allinjamentu di a testa di carta è l'asciugatrice, corre una distanza è irregolare. In ordine per risolviri stu prublema, avemu pussutu ancu da u latu cartulina conveying ponte clamp, appiccicate una linea falà à a superficia carta supportu shaftless da u web paper 0.5cm sopra à u apprupriatu, puntu muvimenti u buttone nant'à u sustegnu shaftless, u bordu di a carta di a superficia è a linea falendu verticale.

4. Asciugatrice

1) Per una certa raggiuni, l'asciugatrice si ferma per troppu longu, risultatu in una grande zona di unglue di cartone, in particulare a tavola di trè strati.

Pruvate micca di piantà a vittura durante a produzzione. S'ellu hè necessariu di piantà a vittura, l'operatore predicherà u tempu di arrestu secondu a situazione. Se u carru ùn hè micca firmatu per un pocu tempu (più di dui minuti per a tavula di cinque strati è più di una mità di minutu per u tavulinu di trè strati), ogni strata di carta deve esse tagliata prima di l'incollatura è u cartone. deve esse tagliatu fora di u percorsu di siccà.

2) U cinturione trasportatore di l'asciugatrice hè off track, u bordu di u cartone hè unglued è l'aderenza hè cattiva.

Aghjustà è rettificà u volante; Durante l'impilatura, verificate l'incollatura manuale di cartone senza qualificazione.

3) a temperatura di l'asciugatura di l'asciugatrice hè troppu alta, è a cola di cartone hè degummed è rottu, chì hè più cumuni in trè strati di cartone è carta interna croccante.

Aumentà a vitezza di l'asciugatrice, à u stessu tempu, a quantità approprita di u vapore di scarico è a pressione, secondu a situazione, avvisà a macchina di colla per aumentà a quantità di colla.

5, linea di pressione, taglio horizontale è horizontale

1) Press a rota di linea per sfracicà a carta di rivestimentu è a superficia; A linea pressing supera l'errore permessu.

Sicondu l'umidità secca di carta è cartone, aghjustate a prufundità di a linea di stampa in modu flessibile, per chì l'indentazione di carta hè chjaru è micca rottu. In più di l'errore di dimensione hè a rota di pressa di linea sottu à a deviazione di a rota cuncava, a correzione pò esse.

2) aghjustà u tagliu ùn hè micca puntuale, risultatu in mancanza di materiale, cartulina esposta, a somma di i dui taglienti hè menu di un centimetru cumuni.

U dispusitivu di muvimenti a manca è a diritta di a macchina di slitting deve esse aghjustatu in u tempu. Se necessariu, u trasportatore pò esse notificatu per aghjustà a pinza à a manca o à a diritta di u ponte.

3) u cuteddu cruciveru hè troppu smussatu, a pruduzzione di cartone di coghju impurtatu hè facile à strappare a sezione trasversale.

Deve esse prontamente lucidatu o rimpiazzatu cù un novu cuteddu; U cuteddu di fondu ùn deve esse troppu strettu per evità di ferisce u cuteddu.


Tempu di post: Jul-10-2021