Welcome to our websites!

Quantu sapete di a macchina di cucitura di cartone

Introduzione à a macchina di sigillatura di cartone:

Chiodatrice automatica

{Presse à carton ondulé} hè unu di l'equipaggiu di trasfurmazioni sussegwenti di cartoni. U so principiu hè u listessu cum'è a graffatrice ordinaria, ma a graffatrice di cartone usa i denti di tigre cum'è a piastra di supportu, aduprata apposta per a sigillatura di cartone. Sta serie di prudutti hà i vantaghji di u pesu ligeru, u funziunamentu faciule, una bona resistenza à l'usura, una sigillatura liscia, sicura è ferma, chì ponu riduce l'intensità di u travagliu è migliurà l'efficienza di u travagliu. Hè largamente utilizatu in ogni tipu di scatuli chì anu bisognu di carricà oggetti pisanti è scatuli di plastica di calciu chì ùn sò micca faciuli sigillati cù cinta.

 

Attualmente, a macchina imballatrice cumunimenti usata hà una macchina imballatrice semi-automatica è automatica. A macchina semi-automatica di chiodatrice di cartone hè aduprata principalmente per a scatula di chiodatura di cartone ondulatu in una sola foglia, per risponde à e esigenze di diverse fabbriche di cartone è diverse produzioni in lotti. Hè u pruduttu di rimpiazzamentu di a macchina manuale di scatula di unghie, è ancu l'equipaggiu ideale di scatula di unghie in Cina.

 

Siccomu hè u prucessu di pruduzzione di seguitu di stampatura di cartone, u so effettu tecnologicu afecta a qualità di l'aspettu di u cartone da una banda, è a prestazione di u cartone da l'altra banda. Da u prucessu di pruduzzione, a scatula di unghie pare esse un prucessu relativamente simplice. Tuttavia, certi prublemi di qualità seranu inevitabbilmente esposti in a produzzione di ogni ghjornu. Dunque, a tecnulugia di scatula di unghie è u cuntrollu di qualità ùn pò esse ignoratu. In a selezzione di l'equipaggiu, u prucessu di funziunamentu, a selezzione di materiale è altri aspetti deve esse verificatu currettamente, per prevene o riduce a probabilità di prublemi di qualità.

Cumu debug currettamente a macchina LCL di cartone ondulatu?

L'ajustamentu di l'equipaggiu di cartoni ondulati deve evità a cecità. Aghjustate e pusizioni di u baffle principale, u baffle left è right, è i capi di unghie superiore è inferiore secondu a clamshell di u cartone. Prestate attenzione à u baffle di manca è di destra, ùn chjappà micca troppu strettu, per assicurà chì u cartone pò esse inseritu è ​​sguassatu bè.

 

Dopu à aghjustamentu miccanicu hè cumpleta, schermu computer Settings tocco: cume altezza cartone = altezza cartone originale -40mm, numeru unghie cartone, distanza unghie cartone, s'ellu à unghie Settings rinfurzà unghie, selezzione piastra singulu è doppiu, etc Dopu tuttu u travagliu di sopra hè stata stallata, a pruduzzione di prova pò esse realizata.

 

Se u grossu di u bordu hè troppu grossu, u persunale deve esse disposti per riduce u locu di ubligatoriu, per ùn sfracicà a carta di a faccia quandu ubligatoriu. A cucitura deve esse realizata in cunfurmità cù i requisiti di l'avvisu di produzzione. A cucitura di a scatula deve esse fatta nantu à a linea centrale di a parte di a volta, è a deviazione ùn deve esse più di 3 mm.

Chiodatrice automatica 1

A spaziatura di unghie deve esse uniforme. A distanza trà i unghie in cima è in fondu deve esse 20 mm, unghie singuli ùn deve esse più grande di 55 mm, è unghie doppie ùn deve esse più grande di 75 mm. I dui billetti di scatula deve esse allinati, senza unghie pisanti, unghie mancanti, unghie distorte, unghie rotte, unghie piegate, senza bordi è anguli.

 

Quandu l'ordine hè cumpletu, i cartoni è i scatuli pieghevoli duveranu esse quadrati. Se a dimensione generale hè menu o uguale à 1000 mm, a diffarenza trà e duie linee diagonali nantu à a cima di u cartone ùn deve esse più grande di 3 mm. A deviazione cumpleta di u diametru internu di un cartone ondulatu unicu deve esse in ± 2 mm, a deviazione cumpleta di u diametru internu di un cartone ondulatu doppiu deve esse in ± 4 mm, a diferenza trà e duie linee diagonali di a superficia superiore di un cartone. cù una dimensione cumpleta più grande di 1000 mm ùn deve esse più grande di 5 mm, a deviazione cumpleta di u diametru internu di un cartone ondulatu unicu ùn deve esse più di 3 mm, è a deviazione cumpleta di u diametru internu di un cartone ondulatu doppiu ùn deve esse più grande. chè 5 mm. L'apertura di l'angolo di scatula ùn deve esse più grande di 4 mm2, senza un angolo di imballaggio evidente,

 

scatula Nail ùn deve avè u fenomenu di chiovu upside down, superficia Yin è Yang, varietà, specificazioni di i dui scatuli di blank inconsistente ùn deve esse sbagliatu chiovu inseme. I cartoni urdinati seranu messi in produzzione dopu l'ispezione. Quandu a scatula di chiodatura principia, u cartone hè alimentatu da u servomotore, è u mutore di a vittura di chiodatura guida a testa di chioda per compie a scatula di chioda. L'arbre di trasmissione guidatu da u mutore di unghie è equipatu di un embrague è di u frenu conduce u mecanismu di manivela per ottene l'azzione di a scatula di unghie sottu l'azzione di l'embrague. Quandu a prima azzione di u chiovu hè cumpleta, u tavulu torna mantene a tavola è u mecanismu di manivela si mette in muvimentu. Cunduce u rullu di alimentazione di carta per rotà è si ferma dopu avè righjuntu a distanza predeterminata di u chiovu.

 

A macchina di scatula di unghie hè a chjave per a qualità di a vittura di unghie è di a testa di unghie, i fallimenti di a qualità di u produttu sò spessu quì.

 


Tempu di post: 24-May-2023