Welcome to our websites!

Cumu operare una macchina di stampa automatica di tinta d'alta velocità

E prucedure operative specifiche di a stampatrice automatica di inchiostro à alta velocità sò i seguenti:

Specificazione di l'operazione prima di a produzzione

I. Travagliu d'ispezione di a macchina

1. Eseguite l'ispezione di rutina seguente nantu à a macchina;

(1) Verificate s'ellu ci sò altri elementi in l'unità è u bancu di travagliu. (2) Verificate se u livellu di l'oliu hè normale. (3) sguassate è verificate se a piastra hè dannata. (4) Eseguisce a macchina per verificà u sonu. (5) Ogni puntu di lubricazione deve esse oliu una volta.

2. Capisce u statutu di corsa di l'equipaggiu è verificate u sonu di a macchina corsa.

2. Preparazione di pruduzzione

1. Verificate u record di handover;

2. Dopu avè ricivutu l'ordine di pruduzzione, prima verificate s'ellu l'ordine hè currettu, capisce i bisogni di u prucessu, a quantità di pruduzzione è e cose chì necessitanu l'attenzione di i prudutti chì deve esse pruduciutu, è marcate e parti vive stampate in dui turni nantu à a superficia di stampa in modu di traccia i prublemi di qualità.

3. Preparate materie prime è ausiliarii secondu u fogliu specificatu.

4. Leghjite attentamente a lista di i prudutti per capiscenu se u pruduttu hà esigenze speciali:

(1) se u vetru in linea hè necessariu;

(2) s'ellu ci hè esigenze di taglio è fustellatura;

(3) se a sequenza di culore di stampa hè necessaria;

(4) verificate s'ellu hè prima stampata o prima linea toccu;

2. Verificate a pruduzzione di bordu per vede s'ellu hè necessariu di stampa in batch per evità i prudutti difettu; (Hè strettamente pruibitu di pusà nantu à u cartone o di pressu à a manu, per evità l'abbassamentu lucali è affettà a stampa)

3. Stabbilisce a quantità di tinta è a viscosità di tinta secondu u culore di stampa in anticipu;

4, regolazione curretta di a pressione di a macchina, a velocità di stampa, a pusizione di slotting, l'arrangiamentu raghjone di a sequenza di culore.

Specificazione di l'operazione in a produzzione

1. Cumincià l'alimentazione di carta, pruduce unu o dui pezzi di cartone, è cumincianu a produzzione di massa dopu avè passatu l'ispezione. 2. Verificate i seguenti aspetti di u casu di imballaggio secondu u prugettu appruvatu o campione appruvatu:

(1) Posizione di testu è testu; (2) nantu à a pusizione; (3) dimensione di scatula; (4) Se l'imaghjini è i testi sò cumpleti

3. Verificate u testu è u testu da i seguenti metudi:

(1) Verificazione off-script (fora di u bozza firmata) leghje riga per riga; Evite i sbagli in u prugettu di firma stessu; (2) secondu u prugettu firmatu o l'ispezione di mostra;

4. In u prucessu di pruduzzione, spot check in ogni mumentu per vede s'ellu ci hè una corsa, s'ellu ci hè una diffarenza di culore, s'ellu u testu hè chjaru è cortu, s'ellu ci hè una bava o lacrime nantu à u bordu di furmà slotting, s'ellu hè coperchio hè laminatu, s'ellu a linea di pressing hè currettu, è s'ellu a prissioni hè apprupriatu. I prublemi di qualità deve esse trattatu in u tempu, è i difetti anu da esse marcatu per facilità u prucessu sussegwente per verificà.

5. Carica di bordu U persunale deve cuntrollà strettamente è cuntrullà a qualità di bordu durante u prucessu di carica di bordu. Se si trova una mala tavola, cum'è blister, curvatura, tile esposta è lacrime, deve esse rilevata per un altru usu.

6, truvate i seguenti prublemi duveranu immediatamente cessà a trasfurmazioni: (1) appariscenu una grande differenza di culore è senza fenomenu di tinta; (2) difetti di stampa o prublemi di stampa; (3) a superficia di stampa hè brutta; (4) fallimentu di a macchina;

7. Observe a machina in ogni mumentu durante a pruduzzione è guaranzia in u tempu.

8. Se i prublemi di materiale ùn ponu esse risolti in u locu, a pruduzzione deve esse fermata, è l'ispettore di qualità deve esse informatu à i dipartimenti pertinenti per risolve i prublemi è preparanu per a pruduzzione seguita.

Specificazione di l'operazione dopu a produzzione

1. Pone u pruduttu qualificatu stampatu è u pruduttu per esse inspeccionatu separatamente, è marcate chjaramente.

2. U capitanu arrange u persunale per pulizziari è mantene a macchina secondu u "Sistema di Mantenimentu di a Macchina". 3. Cut off the power supply and airflow


Tempu di Postu: Aug-03-2021