Welcome to our websites!

Metudu di migliurà per a piattezza di carta ondulata

U cartone ondulatu hè unu di i fatturi impurtanti in a produzzione di cartone ondulatu. U poviru flatness di carta corrugated board risultarà in vari formi arcu di corrugated board, faciuli à chjappà durante a stampa adsorption mecanizata è pruvucarà u cartulare di carta à esse scrapped è furzatu à esse chjusu per a pulizia; L'inchiostrazione irregolare, l'abbinamentu imprecisu di u culore è i lacune in u bordu di superposizione di u culore sò faciuli di accade in stampa bicolore o stampa multicolore; u spustamentu di a dimensione di u groove superiore è inferiore in a stampatrice pruvucarà a sovrapposizione o senza cucitura di i coperchi superiore è inferiore di u cartone; die cutting è alimentazione sarà ancu esse pruduciutu I difetti, cum'è attaccà è displacement taglia pò purtà à u risidui sicundariu di cartone pusitivu, o dannu equipaggiu, è furzatu à piantà finitu. In una parolla, a scarsa piattezza di u cartone farà l'alimentazione inconveniente è porta à l'aumentu di i prudutti di scarti secundarii in u prucessu di produzzione.
In ordine per migliurà a flatness di classi di materiale ondulatu, assicurà a tarifa qualificata di a qualità di u produttu è l'efficienza di pruduzzione nurmale, avemu pruvatu è analizà constantemente in a pratica di produzzione di cartoni, è truvamu qualchi metudi di migliurà. Hè riassuntu cum'è seguita per riferimentu solu.

Forma d'apparizione di cartone ondulatu cù una scarsa flatness

L'apparizione di u cartone ondulatu cù una scarsa flatness pò esse divisa in trè tippi: arcu trasversale, arcu longitudinale è arcu arbitrariu.
L'arcu trasversale si riferisce à l'arcu furmatu longu a direzzione ondulata. L'arcu longitudinale si riferisce à l'arcu pruduciutu da cartone longu a direzzione di a velocità di a linea di produzzione. Un arcu arbitrariu hè un arcu chì fluttua in ogni direzzione. L'arcu nantu à a superficia di a carta hè chjamatu arcu pusitivu, quellu chì nantu à a superficia di u paper internu hè chjamatu arcu negativu, è quellu chì nantu à a superficia di u paper internu hà ups and downs hè chjamatu arcu pusitivu è negativu.
Fattori principali chì affettanu a piattezza di u cartone
1. Ci sò diversi tipi è qualità di carta in l'internu. Ci sò carta kraft impurtata è domestica, carta kraft imitazione, carta ondulata, carta di tè, carta ondulata d'alta resistenza, è cusì, è hè divisa in a, B, C, D, e, gradu. Sicondu a diffarenza di i materiali di carta, a carta di a superficia hè megliu cà a carta interna.
2. I principali paràmetri tecnichi di carta internu sò diffirenti. In vista di i requisiti di prestazione di i cartoni o di e considerazioni di riduzione di i costi di l'utilizatori, a carta in i cartoni deve esse diversa.
(1) A quantità di carta interna hè diversa. Certi di i top papers sò più grande di quelli interni, è certi sò chjuchi.
(2) U cuntenutu di umidità di a carta in a carta face hè diversu. A causa di a sfarente umidità ambientale di u fornitore, u trasportu è l'inventariu, u cuntenutu di umidità di a carta di a superficia hè più altu ch'è quellu di a carta interna, è ci sò ancu chjuchi.
(3) U pesu di carta è u cuntenutu di umidità sò diffirenti. Prima, a carta di a superficia hè più grande di u paper internu, è u cuntenutu di umidità hè più grande o menu di quellu di u paper internu. Siconda, u pesu di carta di a superficia hè menu di u paper internu, u cuntenutu di umidità hè più grande di u paper internu o menu di u paper internu.
3. U cuntenutu di umidità di u listessu batch di carta hè diversu. U cuntenutu di umidità di una parte di carta hè più altu ch'è di un'altra parte di carta o carta di cilindru, è u cuntenutu di umidità di u latu esternu è u core internu hè diversu.
4. A lunghizza di a superficia di riscaldamentu (angle wrap) di carta chì passa per scambiatore di calore ùn hè micca currettamente sceltu è aghjustatu, o a durata di a superficia di riscaldamentu (angle wrapping) ùn pò esse aghjustatu arbitrariamente. U primu per u funziunamentu impropriu, l'ultimu per limitazioni di l'equipaggiu, chì affettanu l'effettu di preriscaldamentu è siccatu.
5, ùn hè micca pussibule di utilizà l'apparecchi di spruzzo di vapore o l'equipaggiu senza u dispositivu di spruzzo bè, cusì chì l'umidità di a carta ùn pò esse aumentata arbitrariamente.
6. U tempu di l'emissione di umidità dopu a preriscaldamentu hè insufficiente, o l'umidità ambientale hè grande, a ventilazione hè povira, è a velocità di a linea di produzzione hè impropria.
7. Single side corrugating machine, colla machine à a quantità di improper, irregolari, è l 'intruduzioni di carta shrinkage irregolari.
8. Pressione di vapuri insufficiente è inestabile, trappula di vapuri è altri danni di l'accessori o l'acqua di pipa ùn hè micca sguassata, risultatu in u funziunamentu nurmale è stabile di u preheater.

Fattori cunnessi, teste di parametri è analisi qualitative

In vista di u prublema di cumu migliurà a piattezza di u cartone, e proprietà fisiche, l'equipaggiu di prucessu è altri fattori è parametri cunnessi di parechje carta d'usu cumuni sò testati è analizati brevemente.
(1) U listessu tipu di carta aumentu quantitative, shrinkage ligeramente ridutta. Hè stata studiata a relazione trà a razione, u cuntenutu di umidità è a diminuzione di qualchì carta kraft impurtata, carta kraft domestica, carta di tè è carta ondulata d'alta resistenza.
(2) A pressione di vapore furnita da a linea di produzzione di cartone ondulatu hè direttamente proporzionale à a temperatura di a superficia di preriscaldatore. Più altu hè a pressione di l'aria. A più alta hè a temperatura di a superficia di preheater.
(3) A carta cù una grande quantità è un altu cuntenutu di umidità hè lenta per precalentà è secca, altrimente hè rapida. A carta cù u pesu differente è u cuntenutu di umidità hè preheated è secca nantu à a prissioni di l'aria 1.0mpa/cm2 (172 ℃) preheater.
(4) A più longa hè a durata di a superficia di riscaldamentu (angle wrap), u più bassu hè u cuntenutu di umidità. A relazione trà a durata di a superficia di riscaldamentu è u cuntenutu di umidità dopu l'asciugatura di carta di pesu differente cù u cuntenutu di umidità di 10% à 172 ℃ è a velocità di a linea di produzzione di 0,83 M / s.
(5) Dopu à preriscaldamentu, u cuntenutu di umidità di carta ondulata unilaterale hè lentu, è u polu di ritornu di a ventilazione di u fan hè veloce. U cuntenutu di umidità di 220 g / m2 è 150 g / m2 di carta ondulata unilaterale hè di 13% dopu avè preriscaldata à 172 ℃. In l'ambiente di 20 ℃ è 65% umidità in serra, a velocità di l'emissione di umidità naturale hè paragunata cù quella di a ventilazione di u fan.

Analisi qualitativa

I risultati di a prova sopra mostranu chì a rata di ritirata di carta hè diversa cù u pesu di carta è u cuntenutu di umidità, chì hè una pruprietà fisica impurtante di carta. Cù u listessu materiale, u cartone hè faciule per ottene una bona flatness. U cuntrariu hè difficiule. Hè necessariu di cunsiderà i cambiamenti di i cinque fatturi principali sopra è fà l'aghjustamentu adattatu. A piattezza bona o cattiva dipende da a rata di scontri di ogni strata di carta. Per fà chì u cartone hà una piattezza megliu, a freccia di cuntrazione di ogni strata di carta deve esse basicamente a stessa, trà quale u più impurtante hè u paper internu. A freccia di shrinkage of the front paper hè più chjuca di quella di u paper internu, è hè pusitivu arched, altrimente hè un arcu negativu. Se a freccia di scontri di a carta interna hè irregulare, diventerà un arcu pusitivu è negativu. Da l'analisi di u prucessu di furmazione di u cartone in a linea di pruduzzione, u cuntrollu di u shrinkage pò esse divisu in duie tappe.
(1) U stadiu di furmazione di corrugazione. Vale à dì, u prucessu da l'alimentazione à l'incollamentu secundariu hè u stadiu chjave per cuntrullà a cuntrazione. Sicondu a situazione attuale di a carta, a pressione di u vapore, a temperatura di l'ambienti è l'umidità di ogni strata di u tile, i paràmetri di a temperatura di preriscaldamentu, a durata di a superficia di riscaldamentu, cumpresa a durata di a superficia di riscaldamentu, a distribuzione di l'acqua di l'acqua. A ventilazione, u spruzzo di vapore, a quantità di incollazione è i paràmetri tecnichi di a lampada di velocità di a linea di produzzione sò selezziunati rispettivamente, in modu chì tutti i strati di carta ponu esse cuntratti liberamente da un cuntrollu di prucessu propiu è efficau, è u tassu di shrinkage finali hè basicamente u stessu.
(2) Tappa di furmazione di cartone. Questu hè, a seconda colla à u prossimu prucessu di ligame, siccatu è ironing. À questu tempu, ogni strata di carta ùn pò più riduzzione liberamente, è a cuntrazione di ogni strata di carta hè ristretta l'una di l'altru dopu esse incolata in cartone. U puntu di ligame pò esse dichjaratu chì hè u puntu di partenza di l'arcu di cartuni. Hè necessariu di selezziunà è aghjustà i paràmetri tecnichi, cum'è a quantità di cola, a temperatura di u piattu di asciugatura, a velocità di a linea di produzzione, etc., per cuntrullà a diferenza di freccia di ritirata à u minimu, è ferru a forma di l'arcu prodotta da cartone quant'è pussibule. .

Cumu migliurà a flatness di u cartone ondulatu

Prima, hè necessariu chì a carta di basa furnita da u fornitore deve avè un cuntenutu quantitatiu è umidità qualificatu è stabile. Durante u trasportu è a carica è u scaricamentu, hè necessariu di mantene l'umidità ambientale constante di basa durante u almacenamentu in a fabbrica.
L'altru hè di utilizà u listessu tipu di carta o carta cù a listessa quantità, u cuntenutu di umidità è u gradu quantu pussibule.
U trè hè chì a durata di a superficia di riscaldamentu (angolo di imballaggio) di u riscaldatore d'acqua preriscaldatu cù un grande cuntenutu di umidità hè aumentata, u fan hè ventilatu, u tempu di distribuzione di l'acqua hè aumentatu, a velocità di a linea di produzzione hè rallentata, è u cuntenutu di umidità di a carta hè ridutta da a durata di a superficia di riscaldamentu di u preriscaldatore, a ventilazione naturali è u vapore spray sò usati per accelerà a linea di produzzione.
Quartu, ogni strata di carta nantu à a quantità di cola per mantene coherente, longu a direzzione corrugata nantu à u largu largu di quantità uniforme è moderata.
Quintu, a pressione di l'aria hè stabile, è a valvula di drenu è altri raccordi di pipa mantene e funzioni normali.
Ci sò parechji fatturi chì affettanu a flatness di u cartone ondulatu. I fatturi di flatness cambianu cù l'altri. A migliione deve esse fatta secondu e cundizioni lucali è destinatu, è a cuntradizioni principale deve esse capitu è ​​risolta. I seguenti sò i prublemi cumuni in a produzzione di cartone ondulatu unicu è doppiu in a nostra fabbrica, per esempiu.

U cartone hè arcuatu horizontale

Hè cunnisciutu chì: u top paper hè 250G / m2 grade 2A carta kraft cun cuntenutu di umidità di 7,7%; A carta di tile hè 150 g / m2 di carta ondulata domestica di alta resistenza cù u cuntenutu di umidità di 10%; A carta interna hè 250G / m2 di carta kraft di qualità 2B cù un cuntenutu di umidità di 14%; pressione di l'aria di 1.1mpa / cm2 velocità di linea di produzzione di 60m / min. Metudu di migliurà:
(1) A durata di a carta di fodera (clip) chì passa per a superficia di riscaldamentu di u preriscaldatore (angle wrap) hè aumentata da 1 à 1,6 volte è da 0,5 à 1,1 volte rispettivamente.
(2) A ventilazione di a velocità media di u fan elettricu 0.9Kw hè aduttatu à a pusizione di muvimentu di a linea di tile (clip) nantu à u ponte di a linea di produzzione, è i finestri di l'attellu sò aperti per a ventilazione naturale.
(3) una piccula quantità di spruzzo di vapore nantu à u tissutu.
(4) A vitezza di a linea di produzzione hè ridutta à circa 50M / min.
Sicondu i paràmetri di selezzione sopra, l'arcu trasversale originale pò sparisce.
U cartone hè arcu negativu da a direzzione longitudinale
Metudu di migliurà:
(1) Davanti à u riscaldatore à trè strati, a resistenza di u muvimentu di a carta tissue hè aumentata, è a forza di frenu rotativa di a carta di cilindru hè aumentata.
(2) A rota di guida è a rota di tensione davanti à u riscaldatore di trè strati riduce a resistenza di u muvimentu.
Dopu l'ajustamentu propiu, l'arcu longitudinale originale pò sparisce.

U cartone hè negativu arcuatu horizontale

Hè cunnisciutu chì a carta superiore hè 200g / m2 di carta kraft d'imitazione 2B, u cuntenutu di umidità hè 8%, a pressione di l'aria hè 1.0mpa/cm2, è a velocità di a linea di produzzione hè 50M / min. Metudu di migliurà:
(1) A durata di a superficia (sandwich) di carta chì passa per a superficia di riscaldamentu di preheater hè aumentata da 0,9 à 1,4 è da 0,6 à 1,12 volte rispettivamente.
(2) a carta di fodera riduce a durata di a superficia di riscaldamentu di u preriscaldatore o usa una piccula quantità di spray di vapore.
(3) A vitezza di a linea di produzzione hè aumentata à circa 60m / min.
U cartone hè un arcu negativu in direzzione longitudinale
Metudu di migliurà:
(1) A carta davanti à u preriscaldatore di trè strati riduce a resistenza di u muvimentu è a forza di frenu rotativu di a carta di cilindru.
(2) A rota di guida è a rota di tensione di carta di fodera davanti à u preriscaldatore di trè strati aumentanu a resistenza di u muvimentu. Dopu l'ajustamentu propiu, l'arcu longitudinale originale pò sparisce.

U cartone hè negativu arcuatu horizontale

Hè cunnisciutu chì: u top paper hè 200g / M2b kraft paper, u cuntenutu di umidità hè 13%; a carta di tile (clip) hè 150g / M2 carta ondulata d'alta resistenza cù u cuntenutu di umidità di 10%; a carta interna hè fatta di carta kraft imitazione 200g / M2b cù u cuntenutu di umidità di 8%; a pressione di l'aria hè 1.0mpa/cm2; a velocità di a linea di produzzione hè 50M / min. Metudu di migliurà:
(1) A durata di a superficia (sandwich) di carta chì passa per a superficia di riscaldamentu di preheater hè aumentata da 0,9 à 1,4 è da 0,6 à 1,1 volte rispettivamente.
(2) a carta di fodera riduce a durata di a superficia di riscaldamentu di u preriscaldatore o usa una piccula quantità di spray di vapore.
(3) A velocità di a linea di produzzione hè aumentata à circa 60 m / min.
U cartone hè un arcu negativu in direzzione longitudinale
Metudu di migliurà:
(1) A carta davanti à u preriscaldatore di trè strati riduce a resistenza di u muvimentu è a forza di frenu rotativu di a carta di cilindru.
(2) A tensione principale di a linea Liwa davanti à u preheater di trè strati aumenta a resistenza di u muvimentu.
U cartone hè in un arcu pusitivu è negativu
Ci hè dui tipi di archi pusitivi è negativi, è i metudi di migliuramentu sò diffirenti. Quì spieghemu solu l'archi trasversali cumuni pusitivi è negativi.


Tempu di post: 31-mar-2021