Welcome to our websites!

Raschiatore d'inchiostro di a macchina di stampa utilizendu u principiu

Macchina fustellatrice per stampa ad alta velocità Hcl-1244 (1)

Selezzione di u cuteddu di scraping, installazione. A macchina di stampa in rotocalco ad alta velocità, generalmente usa una alta elasticità impurtata di raschi di tinta d'acciaio, u so spessore di 150 ~ 180μm. Quandu si stallanu u scraper, fate attenzione à i dui lati di u scraper per esse più longu di a piastra di stampa 10 ~ 20mm per evità spruzzi d'inchiostro di stampa di piastra nantu à i culletti. Ajustamentu ragiunate di u cuteddu di scraping. A pressione, a nitidezza è a pusizione di cuntattu di u scraper anu un impattu nantu à a qualità di stampa. Questu articulu introduverà u principiu di utilizà u scraper per voi

Tali fluttuazioni periodichi, ùn solu vi purterà un certu impattu nant'à a basa di roller piastra, l 'impattu nant'à u cuteddu scraping hè dinù assai evidenti, un longu tempu di vibrazione farà u cuteddu scraping scraping inchiostru ùn hè pulita, risultatu in u fenomenu versione brutta. Aumentendu a pressione di u cuteddu di scraping, u prublema pò esse risolta in un cortu termini, ma u prublema ùn pò esse risolta fundamentalmente, è a vita di serviziu di u cuteddu di scraping serà significativamente affettata.

A qualità di lucidatura di a superficia di u roller di a piastra hè principalmente riflessa in u numeru di burrs intornu à u foru di a rete. Disposizione di rulli di piastra di bona qualità pulita, senza sbavature, u foru nettu hè chjaru è senza impurità à l'internu. In questu modu, in u prucessu di stampa per assicurà chì u roller di piastra ùn dannu micca u scraper di tinta. Dopu à u rimpiazzamentu frequente di u scraper inchiostro, s'ellu ci sò sempre linee di cuteddu nantu à a stampa, in generale, pò esse identificatu cum'è i prublemi di qualità di lucidatura di u roller plate.

Pressure impurtate da Japan ADL inchiostro scraper, Japanese ADL inchiostro scraper fattori di prissioni sò a taglia di prissioni cilindru, a diffarenza trà lama dura è morbida, scraper inchiostro è stampa piastra croce Angle, u più grande a pendenza, u più grande a prissioni. A pressione eccessiva riducerà a velocità di trasferimentu di tinta, piastra di stampa, usu di a lama; A pressione troppu chjuca hè propensa à a versione brutta o a linea di raschi. U sharpness di u cultellu dipende s'ellu u culteddu hè novu, l 'Angulu di a lama quandu u cuteddu hè sharpened, u tipu di carta vetra (whetstone) usatu, etc.


Tempu di post: 14-aug-2021