Welcome to our websites!

I vantaghji di stampà a linea di linkage di scatula adesiva sò introdutte

Per risponde megliu à i bisogni di a produzzione à grande scala di l'imprese di cartone, a linea di cunnessione di scatula stampata è adesiva fabbricata da a nostra cumpagnia pò esse aduprata in diverse forme secondu i bisogni di i clienti, cù una efficienza più alta è un risparmiu di travagliu.
A struttura di a linea di ligame di stampa cola-box hè fold-down: servo drive gear drive, debugging veloce, altu gradu d'automatizazione, per risponde à i bisogni di più clienti. Per ottene a stabilità di u bracciu plegante senza tremulu.
Linea di cunnessione di scatula adesiva di stampa Funzione di a macchina: a linea di cunnessione di scatula stampata è adesiva hè cuncepita è fabbricata in cunfurmità cù esigenze elevate, alta velocità, affidabilità è sicurezza, cambiamentu di ordine rapidu, operazione faciule; Selezzione di materiali è accessori d'alta qualità, tutti i cumpunenti elettrici in linea cù i standard di l'industria, prestazioni di sicurezza stabile.
Configurazione automatica di cuntrollu di l'urdinatore: sistema di trasmissione di cinturini cumposti, rende a piegatura più liscia, aduttà un cinturione trasportatore di aspirazione per assicurà a precisione, a linea di cunnessione di scatula adesiva di stampa adopta un sistema di spruzzatura di colla. Dispositiu di calibrazione: trasmissione di precisione. Cuntrolla di l'urdinatore a quantità di scaricamentu di l'impostazione automatica, stampa di scatula adesiva a linea di linkage servo drive (opzionale).
U dipartimentu di stampa è u dipartimentu di scatula di incolla pò ottene un ligame differenziale, ponu inserisce a larghezza tutale di cartone, a cintura di scatula adesiva pò seguità automaticamente, u spaziu di cartone è cartone, u spaziu minimu 5-10mm per riduce a velocità di a cintura, migliurà a velocità di incollazione di scatula, riduce. usura di cintura inutile.


Tempu di post: 29-oct-2021