Welcome to our websites!

I cartoni

Carton: hè i prudutti di imballaggio più largamente utilizati, secondu i diversi materiali, ci sò cartoni ondulati, cartoni unicu strati, etc., ci sò parechje specificazioni è mudelli.

I cartoni sò comunmente usati in trè strati, cinque strati, sette strati sò menu usati, ogni stratu hè divisu in carta, carta ondulata, carta core, carta di faccia, carta di tè, carta kraft, carta core cù carta ondulata, ogni tipu di carta. u culore è u sensu sò diffirenti, diversi fabricatori di carta (culore, sensazione) ùn hè micca listessu.

Un imballaggio o una copertura protettiva generalmente usata cum'è una merce. U cambiamentu di a dimensione di u cartone, per via di a dimensione di e merchenzie, i cartoni sò generalmente "maneggiate cun cura", "mantene asciuttu", "su" è "limite di stacking", "paura di u sole", "a prova di umidità" "sicurezza di qualità" , "senza rollu" "on" "presta attenzione à u focu" "breakable" "ambienti verdi" "ùn pò micca suppurtà u calore" "alimentu" "anti odore", è cusì nantu à i tanti tipi di mudelli o prompt di testu, Avvisate l'utilizatore per prutege u cuntenutu da danni.

Cum'è una parte indispensabile di a logistica muderna, i cartoni di imballaggio assumenu l'impurtante rispunsabilità di imballà, prutegge i prudutti è l'aspettu esteticu. L'indice di prestazione fisica di i cartoni di imballaggio diventa a basa di a so valutazione di qualità. E cundizioni di travagliu stabili assicuranu l'accuratezza è l'affidabilità di i dati di prova, è hà parechji anni di ingegneri prufessiunali impegnati in teste di cartone, teste è analisi di scatula, fornitori di scatula è utilizatori di scatula per furnisce dati di prova ghjusti è scientifichi. TTS furnisce ancu screening di materiale di fornitore, valutazione di offerta è altri prughjetti per parechje imprese famose.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2021