Welcome to our websites!

A sola macchina

Cube biancu psd

In l'anni 1960, quandu l'industria di a produzzione di cartone era sempre in u stadiu di u travagliu manuale, a macchina à una sola parte era stata aduprata. À quellu tempu, a macchina unilaterale era carattarizata da l'arrangiamentu di u rollu inclinatu, cù u rullu di pressione in cima. Stu arrangiamentu vene da l'usu di "guide claws". In u prucessu di incollazione, a zampa di guida aiuta a carta di core ondulata formata vicinu à u rotulu mediu (rotulu ondulatu superiore), è l'arrangiamentu di u rollu inclinatu hè pensatu per facilità l'accessu di l'operatore à a zampa di guida è u rotulu situati sopra à a tavola di incollazione. cusì chì l'altezza di u ponte sanu hè mantene à un livellu relativamente bassu, chì hè cunvenutu per l'alimentazione manuale di carta in a parti umida. Da l'anni 1980, a maiò parte di l'imprese cuminciaru à utilizà l'arrangiamentu verticale di u disignu di u rollu di a macchina à un latu, a maiò parte di quale mette u rullu di pressione in cima.

A causa di l'altu cunsumu d'energia di a macchina à una sola parte, u sogliu tecnicu bassu, a macchina à un latu hè solu un supplementu à a linea di produzzione ondulata - in certi picculi specificazioni, bassa qualità, trasfurmazioni di cartone domesticu è pruduzzione chì sustene l'usu di unicu-. macchina à latu.

In u futuru, cù a prumuzione graduali di a stampa verde, a macchina unilaterale cù poca energia è altu cunsumu esce da u stadiu di a storia.

1. U fumu è a fiamma aperta sò strettamente pruibiti in l'attellu. U persunale di turnu di notte hè strettamente pruibitu di accende incensu in bobina di zanzara. Hè strettamente pruibitu d'asciugà a ropa, l'uggetti o mantene u caldu per evità u focu.

2. A parte nuda di u cunduttore elettricu ùn deve esse toccu da u corpu umanu. L'armadiu di cuntrollu è l'armadiu elettricu ùn deve esse apertu à vuluntà per evità l'accidenti di scossa elettrica.

3, spessu pulisce a polvera nantu à i cumpunenti elettrici, è rispetta strettamente u principiu di pulizia è mantenimentu dopu a spegnimentu di l'alimentazione elettrica, per prevene una varietà di periculi di sicurezza causati da u cortu circuitu causatu da a polvera.

4, ogni operatore di a macchina hè pruibita di portà guanti, ùn manighjà micca vicinu à u roller è u roller corrugated, se ci hè carta rotulata in u roller o roller corrugated deve esse cacciatu dopu à l'arrestu.

5, in ore di travagliu, uperatori deve esse strettu capelli è panni, in ordine per impedisce u funziunamentu di a machina hooked accidenti di sicurità.

6, l'operatori di una sola macchina nantu à u tempu di travagliu per fucalizza, micca permessu di vagare, micca permessu di travaglià mentre parlava cù l'altri, più micca permessu di ghjucà. Ùn lasciate micca u postu senza permessu, ùn accende micca a macchina di l'altri senza permessu.

7, in u prucessu di u funziunamentu, u difettu machine à esse chjusu subitu, micca cù u funziunamentu di a malatia.

8, ogni tavola macchina ùn hè micca permessu di mette tazzi, manciari è altri sundries non-travagliu.

9. Dopu chì u travagliu hè finitu, a tavula di slurry è u roller slurry deve esse pulita per prevene a corrosione. Quandu si pulisce, u mecanismu di dimensionamentu deve esse spustatu prima di inizià u mutore di trasportu di slurry per a pulizia.

10. U persunale deve pulizziari u fuselagiu dopu à u travagliu, pulizziari attornu à a macchina, riempia a macchina cù l'oliu in un puntu fissu, è ferma a macchina quandu sguassate cù un pannu. Quandu partendu, spegne l'alimentazione di luci, ventilatori è mutori elettrici.


Tempu di Postu: 11-Aug-2021